Strzałka
ABC dobrej rekrutacji pracowników w branży IT
ABC dobrej rekrutacji pracowników w branży IT

Rekrutacja w IT nieco różni się od tej przeprowadzanej w pozostałych działach: potencjalni pracownicy są bardziej wymagający, oczekują konkretów i liczą na partnerskie traktowanie. Tymczasem z badania Candidate Experience z 2017 roku wynika, że ⅓ kandydatów, którzy nie mieli pozytywnych doświadczeń związanych z rekrutacją w danej firmie, nie będzie aplikowało do niej ponownie. Dziś nie wystarczy jedynie opublikować ogłoszenia z ofertą pracy – postępujący rozwój technologii zupełnie zmienił rynek IT. Co zrobić, żeby pozyskać dobrych pracowników do firmy?wiecej

Strzałka
IT i HR
IT i HR: jak wykorzystywać nowe technologie w rekrutacji?

Zgodnie z raportem Emplocity: “Sztuczna inteligencja w rekrutacji” z 2017 roku, 48% osób widzi miejsce dla rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w docieraniu do kandydatów i pozyskiwaniu ich aplikacji. Rynek pracownika skłania do wprowadzenia dużych zmian w rekrutacji kandydatów. wiecej

Strzałka
Kryzys wizerunkowy w social media
Kryzys wizerunkowy w social media. Co robić i czego unikać?

Social media stanowią dzisiaj istotny element strategii marki. Jeśli od dłuższego czasu zdobywasz zasięgi i skrupulatnie budujesz wizerunek przedsiębiorstwa, a Twój Klient napisał niepochlebną opinię na Facebooku lub Tobie zdarzyła się pomyłka i Klient to wychwycił, nie wpadaj w panikę. Istnieją sposoby, żeby temu zaradzić, a gdy to już się stanie, podjąć pewne kroki.wiecej

Strzałka
Praca przy laptopie
5 sposobów, aby zostać skutecznym managerem IT

Nowe technologie, takie jak automatyzacja i sztuczna inteligencja, powodują zmiany w funkcjonowaniu firmy oraz zarządzaniu ludźmi. Nie wystarczy świetnie znać się na technologii, trzeba umieć zarządzać pracownikami i być dla nich liderem. Jak to zrobić?wiecej

Strzałka
Jak promować firmę za pomocą social mediów
Jak promować firmę za pomocą social mediów?

Portale społecznościowe cieszą się dużą popularnością, a liczba ich użytkowników wciąż przybywa. To powoduje, że e-marketerzy zawsze uwzględniają w swoich budżetach środki na ten cel. Na pewno znajdziesz swoich Klientów na tych portalach, ponieważ liczba użytkowników Facebooka wynosi około 1,5 mld osób, Twittera około 500 mln, a LinkedIn – 400 mln. Co zatem zrobić, aby dotrzeć do Klientów w mediach społecznościowych?

wiecej
Strzałka
Jak tworzyć skuteczny newsletter
5 wskazówek, jak tworzyć skuteczny newsletter

Newsletter jest jedną z bardziej skutecznych i tańszych form promocji. To bezpośrednia forma e-marketingu, nienachalna i prosta. Jej siłą jest fakt, że nie tylko przekazuje informacje, ale przede wszystkim buduje relacje z czytelnikiem, który często staje się Klientem. W jaki sposób osiągnąć ten cel?
wiecej