Wirtualna centrala

Wirtualna centrala telefoniczna od S-NET

Przemigruj swoją starą centralę telefoniczną do chmury S-NET!
Usługa pozwalająca Ci zarządzać połączeniami w firmie z dowolnego miejsca na świecie, w sposób szybki, prosty i bezawaryjny. Zastąp tradycyjną centralę telefoniczną i odciąż swoją firmę od kosztów zakupu i utrzymania sprzętu.

Funkcje Wirtualnej centrali:
Poczta głosowa, która wyśle pozostawioną wiadomość głosową na ustalone konto e-mail Poczta głosowa, która wyśle pozostawioną wiadomość głosową na ustalone konto e-mail
 IVR czyli odtwarzanie wcześniej przygotowanych komunikatów dla Klienta w celu informacji lub wyborze odpowiedniego numeru wewnętrznego w oddziale IVR czyli odtwarzanie wcześniej przygotowanych komunikatów dla Klienta w celu informacji lub wyborze odpowiedniego numeru wewnętrznego w oddziale
 Fax przez Internet jako wsparcie dla obiegu dokumentów firmowych Fax przez Internet jako wsparcie dla obiegu dokumentów firmowych
Nagrywanie rozmów w czasie rzeczywistym i przetwarzanie ich w Panelu Abonenta Nagrywanie rozmów w czasie rzeczywistym i przetwarzanie ich w Panelu Abonenta
Telekonferencje pozwalające łączyć nawet kilkanaście numerów wewnętrznych Telekonferencje pozwalające łączyć nawet kilkanaście numerów wewnętrznych
Numery wewnętrzne dla szybszej komunikacji wewnątrz organizacji oraz szybszego połączenia z klientami Numery wewnętrzne dla szybszej komunikacji wewnątrz organizacji oraz szybszego połączenia z klientami
Szybki dostęp do billingów Szybki dostęp do billingów
Monitorowanie rozmów w czasie rzeczywistym Monitorowanie rozmów w czasie rzeczywistym

Funkcje administracyjne dostępne z poziomu panelu klienta

Panel klienta umożliwia łatwe zarządzanie usługami oraz generowanie raportów razem z bilingami w dowolnym czasie.

  • modyfikacje ustawień numeru telefonu,
  • zarządzanie hasłem i adresem e-mail skojarzonym z pocztą głosową,
  • ustawianie połączeń oczekujących, przekierowań, opcji niedostępności usługi, numeru telefonu,
  • dostęp do billingu online 24x7,
  • edycja globalnej książki telefonicznej,
  • edycja parametrów nagrywanych rozmów,
  • zarządzanie pocztą głosową,
  • wysyłanie i przeglądanie faxów,
  • zmiana ustawień dźwięków oczekiwania,
  • zarządzanie grupami wywoławczymi, centerkstami i grupami przejmowania,
  • rozbudowane menu zarządzania Centrami Obsługi (Callcenter),
  • tworzenie, edycja i ustawienia komunikatów IVR,
  • ustawienia konferencji,
  • zarządzanie finansami

Schemat działania

Schemat wirtualnej centrali

Uproszczony schemat migracji do Wirtualnej Centrali S-NET

Schemat migracji do chmury S-NET z wykorzystaniem nowych telefonów IP.
Istnieje możliwość wynajęcia telefonów IP od S-NET

Schemat migracji do chmury S-NET
Schemat migracji do chmury S-NET

Masz już infrastrukturę analogową?

Schemat migracji do chmury S-NET z wykorzystaniem nowych telefonów analogowych Klienta.

Schemat migracji do chmury S-NET
Schemat migracji do chmury S-NET

Kalkulator wirtualnej centrali

Wybierz odpowiednie parametry

Ilość stanowisk obsługiwanych przez wirtualną centralę:

Usługi dodatkowe:

Okres rozliczeniowy:

Wynajem telefonu VOiP:

Yealink

"Time is money."

Benjamin Franklin

Dokładamy wszelkich starań, aby instalacja Twoich usług odbyła się do 14 dni.

  • Koszty instalacji: 55PLN
  • Koszty abonamentu: 550PLN
Dodaj do koszyka

Podane kwoty netto.

Jeśli żadna z przedstawionych ofert nie spełnia Twoich oczekiwań, zapoznaj się z naszą propozycją dla klientów korporacyjnych oraz operatorów.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty przygotowanej dla Ciebie!

Napisz do nas

Wyślij

lub skontaktuj się z naszym zespołem specjalistów
INFOLINIA +48 12 395 71 00

cookies Ten serwis używa plików cookies - zobacz szczegóły. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie. zamknij