Strzałka
ACTA 2.0
ACTA 2.0 – co się za tym kryje?

Końcówka 2018 roku upłynęła pod znakiem pytań o regulacje, kierunki rozwoju i bezpieczeństwo w Internecie. Dziś zawęzimy te rozważania i skoncentrujemy się na kwestii wolności słowa w sieci. Gdzie są jej granice, o co chodzi z artykułem 11 i 13 oraz czym jest ACTA 2.0?
wiecej

Strzałka
Fake news
Fake news: 5 sposobów, jak się bronić przed dezinformacją w sieci

Fake newsy w Internecie to jedno z większych problemów XXI wieku. W 2018 roku Komisja Europejska zleciła badania, które pokazały, że aż 68% obywateli Unii Europejskiej ma do czynienia z „fake newsami” minimum raz w tygodniu. W Polsce może to być nawet 74%. Jak rozróżniać wartościowe treści i reagować na fake newsy?
wiecej

Strzałka
Emocje
Emocje: ważny element procesu sprzedaży

W 87% zakupów to emocje wpływają na procesy poznawcze i decydują o sprzedaży. Wzbudzenie emocji w Internecie nie jest proste. Najczęściej firmy robią to za pomocą odczuć pozytywnych lub negatywnych. Jak formułować komunikat, wyważyć go i jednocześnie być skutecznym?
wiecej

Strzałka
Kradzież tożsamości
Kradzież tożsamości w Internecie. Jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa danych?

Rozwój nowych technologii jest fascynującym zjawiskiem, dającym ogromne możliwości, ale także narażającym na cyberprzestępstwa. Jak pokazują dane z BIK z 2017 roku, 44% Polaków w wieku 15-65 lat choć w raz w życiu miało styczność z sytuacją, która bezpośrednio lub pośrednio zagrażała bezpieczeństwu jego danych. Czym jest kradzież tożsamości, jak najczęściej wygląda i jak się przed nią chronić?wiecej

Strzałka
Social selling
Social selling: czy i jak media społecznościowe sprzedają?

Czy rozwiązania e-commerce zastąpią handlowców? Takie są przewidywania amerykańskich marketingowców w raporcie „Death of B2B Salesman” autorstwa firmy Forrester. Badacze szacują, że w 2020 roku w Stanach Zjednoczonych Klienci zrezygnują z kontaktu ze sprzedawcą na rzecz automatyzacji rozwiązań. Czym jest social selling i jak się ma do tego trendu?

wiecej