Strzałka
Przywództwo w IT
Przywództwo w IT. Jak być skutecznym liderem?

Bycie skutecznym liderem w IT to jeden z ważniejszych celów w firmie. Pracownicy niższego szczebla wykonują zadania operacyjne, a lider motywuje ich do pracy, wydobywa potencjał oraz zajmuje się działaniami strategicznymi. Z pozoru wszystko wydaje się proste, ale jednak raport „What’s missing in leadership development” z 2018 roku potwierdza, że tylko 11% liderów z przebadanych 500 uznało, że ich działania przynoszą dobre rezultaty.

wiecej
Strzałka
Branża IT
Branża IT w Polsce ma 70 lat. Jaka jest jej przyszłość?

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat rynek IT bardzo się zmienił. Pierwsze firmy technologiczne zaczynały w garażu, a obecnie światowy rynek IT zanotował wzrost o 3,3 proc. Szacuje się, że w 2018 jego wartość może wynieść niemal 3,7 bln dol. Polski rynek IT również zaczynał w podobnych warunkach. Jak wygląda branża IT w Polsce, jakie usługi cieszą się największym wzięciem i jakie są szacunki gospodarcze dla tej branży?
wiecej

Strzałka
Wyszukiwania firm w google
Jak poprawić wyniki wyszukiwania firmy w Google? Google Medical Update

W sierpniu 2018 Google zaczął wprowadzać zmiany w algorytmie wyszukiwania. Wiele firm zanotowało zmianę w widoczności firmy w wyszukiwarkach, zarówno na wyższą pozycję, jak i niższą. Zmiany dotyczą firm z branży medycznej, biznesowej, e-commerce, technologicznej, ubezpieczeniowej oraz finansowej. Sprawdź, co powoduje te zmiany i co możesz z tym zrobić.
wiecej

Strzałka
Nowoczesne narzędzia marketingu szeptanego
3 nowoczesne narzędzia marketingu szeptanego

Czy słysząc frazę: marketing szeptany, myślisz głównie o pisaniu postów na forach? Na tym jednak nie koniec. Istnieją inne formy WOMM, które pozwalają docierać i angażować odbiorców w jeszcze bardziej naturalny sposób i za pomocą różnorodnych narzędzi.
wiecej

Strzałka
Marketing szeptany
Marketing szeptany – czym jest i jak może pomóc Twojej firmie?

Marketing szeptany (buzz marketing) w ostatnich czasach cieszy się ogromną popularnością i jest często wykorzystywany w biznesie. Według badań 9 na 10 konsumentów, chcąc kupić dany produkt, kieruje się opiniami i rekomendacjami innych klientów, natomiast tylko 14% badanych zwraca uwagę na reklamę*. Jednak nie wszyscy wiedzą, czym on jest, po co się go stosuje i jakie działania nie należą do marketingu szeptanego.
wiecej