Jak zadbać o bezpieczeństwo danych w Twojej firmie?

Według Deloitte, dostęp do Internetu posiada w Polsce już około 25 milionów osób, czyli ponad połowa Polaków. Zgodnie ze statystykami Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 9 na 10 Polaków korzysta z telefonu komórkowego, najczęściej smartfona. Jedynie 20% użytkowników Internetu korzysta z rozwiązań zabezpieczających sieć przed atakami hackerskimi. Tymczasem według PAP, w 62 % firm w Polsce odnotowano zakłócenia związane z cyberatakiem, a straty poniosło 44 % polskich przedsiębiorstw.wiecej

Dlaczego warto przenieść firmę do chmury?

Ideą chmury obliczeniowej jest przechowywanie danych, plików i oprogramowania na serwerach znajdujących się na całym świecie zamiast w firmie Klienta. Wartość globalnego rynku cloud computing wyniosła w 2017 ponad 260 mld i stale rośnie.

wiecej

Fakty i mity o chmurze obliczeniowej cz. 2

Przedsiębiorstwa ostrożnie podchodzą do chmur obliczeniowych, jednak jak wynika z najnowszego raportu BSA Global Cloud Computing Scorecard 2018, Polska znajduje się na 11. miejscu wśród 24 wyróżniających się gospodarek IT na świecie. Oznacza to, że polskie przepisy i prawo stanowią dobrą podwalinę do rozwoju platform w chmurze. Warto przy okazji obalić mity ciążące na usługach w chmurze.

wiecej

Fakty i mity o chmurze obliczeniowej cz. 1

Według statystyk Forbesa, dział Research & Development Microsoft przeznaczył blisko 9 bilionów dolarów na rozwój cloud computing, w tym na zabezpieczenia i hosting. Chmura obliczeniowa ma bardzo wiele zastosowań, właściwie trudno sobie wyobrazić pracę i życie codzienne bez niej. W pierwszej części wpisu zajmiemy się faktami dotyczącymi chmury obliczeniowej.

wiecej

User experience: jak zaprojektować pozytywne wrażenia Twoich Klientów w e-commerce?

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, na pewno zależy Ci na wyróżnieniu się spośród konkurencji, a także na tym, aby klienci mogli z przyjemnością robić u Ciebie zakupy. I to właśnie jest celem UX. Trzeba zadbać o to, żeby produkt spełniał oczekiwania i cieszył oko. Jest z tym jednak problem, ponieważ zgodnie z badaniami Uxerii, aż 44% klientów e-sklepów źle je ocenia. Na czym polega projektowanie doświadczeń użytkowników i jak usprawnić zakupy?wiecej