Innowacja na rynku IT: pierwszy konfigurator usług telekomunikacyjnych

Zamówienie Internetu, hostingu, wsparcia IT w twojej firmie, wynajem sprzętu telekomunikacyjnego z obsługą biura oraz telefonia w kilkanaście sekund? Tak, to możliwe. Całą ofertę tworzysz ty, zgodnie z własnym zapotrzebowaniem na konkretne usługi. Ofertę zapisujesz i w każdej chwili możesz do niej wrócić i zmodyfikować.

Czym jest konfigurator?

To pierwsze narzędzie umożliwiające konfigurację i zakup kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych. Konfigurator działa online pod linkiem: https://www.s-net.pl/konfigurator-uslug-it

Unikalne narzędzie powstało jako odpowiedź na wyzwania, z jakimi zmaga się klient.

Internet jak produkt w sklepie

Od dziś kupno Internetu jest bardzo proste: przypomina dodawanie produktów do koszyka w sklepie internetowym. Co więcej, oferta obejmuje nie tylko Internet, ale całą gamę usług związanych z wdrożeniem, wsparciem i wynajmem potrzebnego sprzętu IT.

Co ważne, konfigurator prezentuje ofertę dogodną cenowo, w której pakiety danych są przejrzyste, a podane opcje faktycznie możliwe do zrealizowania w danej lokalizacji – mówi Jakub Neumann, CTO w S-NET.

Co można zyskać?

Konfigurator oferuje:

indywidualność – duże możliwości wyboru rodzaju i typu usług, bez konieczności negocjacji

  • szybkość – usprawnienie proces zakupu, wszystkie kroki klient przechodzi we własnym tempie, które może trwać nawet kilkanaście sekund
  • czas – klient nie musi nigdzie dojeżdżać, wszystko odbywa się drogą internetową
  • cenę – to klient decyduje, ile zapłaci, a warunki są jawne i dostępne
  • opiekę techniczną – cały czas klient ma możliwość kontaktu z pracownikiem firmy (telefonicznie lub poprzez chat na stronie)

Konfigurator w 5 krokach

Proces zamówienia jest bardzo intuicyjny. Po wejściu na stronę, wystarczy przejść 5 zakładek:

  1. Internet, oferuje przepustowość Internetu oraz opcje dodatkowe, np. pakiet bezpieczeństwa Firewall, AntyDDOSczy też dodatkowy adres IP.
  2. Hosting, w cenie zaznaczono podstawowy hosting, można dokupić wyższy pakiet w specjalnej cenie.
  3. Wsparcie techników w biurze, można wybrać jednorazowy audyt sieci lub wynająć comiesięczne wsparcie techniczne w określonej liczbie godzin.
  4. Wynajem sprzętu do biura z obsługą, do wyboru router lub switch z wliczoną godzinną pracą administratora na miejscu oraz obsługa dedykowanej sieci radiowej u Klienta wraz ze wsparciem technika.
  5. Telefonia obejmuje założenie konta SIP, linii analogowej oraz wirtualnej centrali i wynajmu telefonu IP.

 

O tym, jak dokładnie wygląda proces zamówienia usługi, przeczytasz tutaj.



Komentarze