Outsourcing telefonii

W ofercie

Oferujemy kompleksowe wdrożenia usług telefonicznych dla biura. W ramach proponowanych usług zapewniamy wybór, sprzedaż oraz uruchomienie platformy telekomunikacyjnej, jej testy oraz wdrożenie, jak również zbudowanie całej firmowej sieci telefonicznej. Zapewniamy również wsparcie posprzedażowe obejmujące doradztwo oraz serwis techniczny w trybie 24/7.

Umożliwiamy migrację obecnych zasobów telefonicznych firmy do usług telefonii w chmurze S-NET

Najważniejsze cechy usługi:

Czas reakcji

Czas reakcji

Gwarantujemy czas reakcji na zgłoszenia i ich szybkie rozwiązanie
24h/365 dni

24h/365 dni

Wsparcie techniczne w trybie całodobowym
Doradztwo

Doradztwo

Pełne doradztwo w wyborze profesjonalnych urządzeń i technologii
Planowanie

Planowanie

Planowanie i testy najlepszych rozwiązań teleinformatycznych
Wdrożenie

Wdrożenie

Wdrożenie przygotowanego rozwiązania
Wsparcie

Wsparcie

Oferujemy wsparcie posprzedażowe w formie serwisu 24/7 w ramach umowy serwisowej
Jesteś zaintersowany? Skontaktuj się z nami!

Co wyróżnia usługi S-NET na tle konkurencji?

cookies Ten serwis używa plików cookies - zobacz szczegóły. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie. zamknij