Dlaczego warto zainwestować w wirtualną centralę?

Komunikacja prywatna i biznesowa wchodzi na coraz wyższy poziom, umożliwiając szybki kontakt z Klientami i pracownikami firmy przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i zwiększeniu efektywności działań. Centrale w chmurze oferują tanie połączenia międzymiastowe i międzynarodowe oraz wiele udogodnień niedostępnych dla tradycyjnych central telefonicznych.

Wirtualna centrala telefoniczna (VOIP) jest najczęściej wybieranym narzędziem do połączeń telefonicznych, zarówno wśród Klientów indywidualnych, jak i firm. Tak działa VOIP. Jakie są zalety tego rozwiązania?

Oszczędność kosztów i czasu

Jeśli Klient zdecyduje się na wirtualną centralę, nie musi kupować sprzętu do instalacji centrali, licencji, oprogramowania ani nie ma potrzeby zatrudniać ludzi. Cały proces odbywa się w chmurze, a instalacja trwa do kilku godzin (w przypadku tradycyjnej stacjonarnej centrali podłączenie trwa kilka lub kilkanaście dni). Klient płaci jednorazowo za aktywację usługi i co miesiąc abonament w przystępnej cenie. Wszelkie sprawy techniczne spoczywają na barkach dostawcy (naprawy, aktualizacje).

Wygoda i funkcjonalność

W ofercie wirtualnej centrali znajdzie się również nagrywanie rozmów, fax online, IVR, dostęp do bilingu online 24/7, poczta głosowa i inne. Jeszcze do niedawna wszystkie te rozwiązania wymagały nakładu pieniędzy i były mniej dostępne dla małych biznesów. Jeśli firma się rozrośnie, bardzo łatwo dostosować VOIP do skali podejmowanych inwestycji.

Bezpieczeństwo danych

W przypadku tradycyjnej centrali, o bezpieczeństwo danych dba sam Klient. Wirtualna centrala przenosi odpowiedzialność prawną i finansową na dostawcę usługi. Ochrona danych w chmurze jest dla dostawcy usług sprawą priorytetową, określa ją również gwarancja SLA.

Przyjazny środowisku

VOIP w chmurze zwalnia Klienta z konieczności posiadania i instalowania dodatkowego sprzętu, a tym samym zużywania prądu w swoim biurze.

Klient po opłaceniu usługi, uzyskuje możliwość natychmiastowej pracy. Kilka nowoczesnych narzędzi połączonych w jedno urządzenie sprawia, że Klient może pracować bardziej wydajnie i lepiej komunikować się z pracownikami. To duży krok w kierunku sukcesu.



Komentarze