MISBHV kolejnym Klientem S-NET

MISBHV dołączyła do grona zadowolonych Klientów firmy S-NET, krakowskiego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu.

S-NET dostarcza dla marki odzieżowej MISBHV symetryczne łącze S-BIZNES wraz z gwarancją dostępności SLA.

Do najważniejszych cech usługi S-Biznes od S-NET można zaliczyć:

  • Łącze symetryczne o prędkości do 10Gb/s
  • Technika światłowodowa
  • Dedykowany Opiekun Klienta oraz inżynier techniczny
  • Gwarantowane parametry usługi (umowa SLA)
  • W pakiecie linie telefoniczne oraz hosting WWW
  • Publiczna adresacja IP

Marka odzieżowa MISBHV, założona pod koniec pierwszej dekady XXI wieku przez Natalię Maczek oraz Katarzynę Kotnowską, to polska marka znana dziś na całym świecie. Swoje pierwsze, niewielkie studio projektowe mieściło się w Krakowie i właśnie z tego biura wyszły pierwsze kolekcje t-shirtów oraz bluz z akcesoriami. Te pierwsze kolekcje w 2013 roku zdominowały modę festiwalową między innymi Open’er Festival – mnóstwo bluz i t-shirtów z napisem „Team Paris” i sporym numerem na plecach. Właśnie wtedy marka została zauważona przez dziennikarzy modowych. Dzięki sile mediów społecznościowych i sporego nakładu pracy nad kolekcjami, marka zaczęła stopniowo zyskiwać w oczach zachodnich celebrytów. Ubrania marki były rozsyłane do krajowych oraz zagranicznych influencerów, a w końcu do światowych gwiazd muzycznych takich jak Rihanna czy Justin Bieber. Gwiazdy te, ku zaskoczeniu samych projektantek, chętnie prezentowały wybrane elementy kolekcji MISBHV całkowicie za darmo.

Sukces w kraju, co dalej?

Dwa lata później marka była znana już na wschodzie. Ubrania z logo MISBHV można było spotkać w Japonii, Korei Południowej oraz w Hong-Kongu. Do dnia dzisiejszego jest jedyną polską marką odzieżową, której kolekcje są podrabiane w Azji. Do tego sukcesu przyłożył się również fakt, że ubrania marki są w sporej mierze inspiracją tamtą częścią świata.

Aktualnie marką MISBHV zarządza Natalia Maczek wraz z Tomkiem Wirskim. Swoją markę przedstawiają jako żywy dowód na to, że można stworzyć firmę od zera, bez wielkich budżetów. Natalia jest absolwentką wydziału prawa na uniwersytecie Jagielońskim. Moda to jej pasja, chciała się również kształcić w tym kierunku. Dostała się na kierunek modowy w London College of Fashion lecz ostatecznie zrezygnowała z nauki aby poświęcić się rozwijaniem autorskiego pomysłu na biznes.
Natalia od lat inspirowała się zachodem i trendami idącymi zza zachodnich granic. Po czasie, razem z Tomaszem Wirskim zdali sobie sprawę, że nasz kraj jest miejscem, z którego chcą czerpać kluczowe inspiracje. To tutaj dorastali, pozwalali problemy społeczności oraz wyciągali wnioski.

Pierwsza siedziba marki mieściła się na krakowskim Zabłociu, w byłej fabryce kabli, w jednym z ostatnich pozostałych po fabryce budynków. Poprzednia pracownia marki odzieżowej miała miejsce w XIX-wiecznej kamienicy przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie. Dla upamiętnienia tego miejsca, Natalia wraz z Tomkiem wypuścili koszulkę z napisem „Warszawa”, która do tej pory jest jedną z najpopularniejszych projektów tej marki.

Polska i wschód – to nie koniec.

Poza podbijaniem mody krajowej, nastał czas na szerzenie globalnej opinii o marce. To była długa droga, MISBHV stopniowo zaczęła zyskiwać na popularności. W roku 2016 zadebiutowała na Fashion Week w Nowym Yorku. Do kolekcji prezentowanych na świecie Natalia wraz z Tomkiem przemycali polskie akcenty. Modelkom prezentującym swoje kolekcje wiązano na głowie jedwabne chusty, które mocno akcentowały krajową kulturę.

W niedługim czasie po swoim pierwszym pokazie na Fashion Week, marką MISBHV zaczęli interesować się dziennikarze i fotoreporterzy z magazynów Vogue, Observer, CR Fashion Book i innych. W roku 2016 swoje kolekcje oferowała w krajowym Vitkacem oraz we włoskim sklepie z odzieżą luksusową – Antonioli. Aktualnie lista sklepów nie ogranicza się tylko do największych europejskich stolic, ich ubrania można nabyć też w odległych miejscach na świecie – Bari oraz Antwerpia.

Wszystkie projekty marki MISBHV szyte są u najlepszych producentów takich marek jak Saint Laurent Paris czy Acne Studios. Co jest oczywiste, idzie za tym jakość tkanin oraz techniki produkcji.

Więcej informacji o MISBHV znajdziesz tutaj oraz na Instagramie marki.

 


 

S-NET to jeden z największych dostawców telekomunikacyjnych w Polsce południowej. Oferta Spółki to nowoczesne rozwiązania ICT, a w szczególności biznesowe usługi telekomunikacyjne, rozwiązania Data Center w tym również Cloud Computing. Aktualnie Spółka oferuje swoje usługi w całej Polsce, a od 2017 roku oferuje sprzedaż usług telekomunikacyjnych online z wykorzystaniem nowoczesnego konfiguratora.  S-NET jest członkiem Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej, Izby Gospodarki Elektronicznej oraz organizacji zarządzającej adresacjami IP w Europie – RIPE NCC

Więcej informacji tutaj.

Źródło: newsweek.pl



Komentarze