Strzałka
S-NET

S- NET partnerem konferencji Wolves Summit

W dniach 27-28 października 2015r. w Warszawie odbędzie się druga edycja największej w Polsce międzynarodowej konferencji poświęconej innowacyjności i przedsiębiorczości, której partnerem została firma S-NET.

Wolves Summit to konferencja skierowana do startupów, inwestorów, pracowników korporacji i przedsiębiorców z całego świata. Jest połączeniem najnowszych trendów oraz sprawdzonych doświadczeń ze świata innowacji, przedsiębiorczości, nowych technologii i inwestycji. Wykłady będą odbywały się aż na 7 scenach tematycznych, na których zostaną poruszone tematy związane m.in. z marketingiem, finansowaniem biznesu, FinTech czy design’em. Niezwykle ważnym elementem jest networking, który organizatorzy podzielili na 5 aktywności: strefy networkingu, round tables, quick talks, connection tools, speed dates.

Udział marki S- NET w konferencji Wolves Summit to następny punkt w strategii wychodzenia poza rynek usług telekomunikacyjny.

Od pewnego czasu stawiamy kolejny krok w rozwoju firmy, a jest nim wejście na rynek startupów, e-commerce oraz nowoczesnych technologii. Postanowiliśmy wspierać młodych przedsiębiorców w ich działaniach oferując nasze usługi jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Kilka lat temu to my byliśmy takim niewielki startupem, który dzięki pracy, pasji i wsparciu innych osiągnął obecną pozycję. Pamiętając nasz start, chcemy pomóc innym, by wspólnie udowodnić jak wartościowe marki i świetni specjaliści funkcjonują na polskim rynku – komentuje Niko Bałazy, prezes spółki S-NET.

Wśród prelegentów konferencji można wymienić takich ekspertów jak: Marius Swart (The Coca-Cola Company), Yuri Drabent (Isobar), Christoph Lange (Zalando), Piotr Chmielewski (Social Media Now), Paweł Sala (Freshmail). Pierwsza edycja wydarzenia, która odbyła się w kwietniu w Gdyni zgromadziła 1500 uczestników.



Komentarze