Strzałka
Akademia marketingu

S-NET na konferencji: Social media to nowa telewizja

16-17 maja 2018 roku, nasza damska część S-NETowego zespołu, brała udział w konferencji: Social media to nowa telewizja.

Konferencja organizowana przez ContentHouse odbyła się już po raz trzeci w Krakowskim Parku Technologicznym. Podczas 22 godzin prelekcji, z zakresu projektowania kampanii, budżetowania i technologii video marketingu, wystąpiło aż 30 ekspertów i praktyków, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu social media i video marketingu.

Trzecia edycja Akademii Marketingu poruszała kwestie formatów filmowych w internecie jako alternatywy środków masowego przekazu.

Akademia Marketingu to konferencja gromadząca najlepszych ekspertów, którzy w zrozumiały sposób przedstawiają propozycję rozwiązań, które większość firm mogłoby z powodzeniem zastosować – podsumowuje wydarzenie Natalia Bodziany z firmy S-NET.

Akademia marketingu

 


Więcej o ContentHouse i Akademii Marketingu pod adresem: https://akademiamarketingu.edu.pl/organizator/


S-NET to jeden z największych dostawców telekomunikacyjnych w Polsce południowej. Oferta Spółki to nowoczesne rozwiązania ICT, a w szczególności biznesowe usługi telekomunikacyjne, rozwiązania Data Center w tym również Cloud Computing. Aktualnie Spółka oferuje swoje usługi w całej Polsce, a od 2017 roku oferuje sprzedaż usług telekomunikacyjnych online z wykorzystaniem nowoczesnego konfiguratora.  S-NET jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej, Izby Gospodarki Elektronicznej oraz organizacji zarządzającej adresacjami IP w Europie – RIPE NCC.



Komentarze